7. trinn har vært på leirskole

Langedrag leirskole.

Magiske dager på Langedrag

7.trinn legger bak seg fem fantastiske dager på Langedrag.

Skuffelsen var stor hos mange, da vårens leirskole ble avlyst. Desto større var nok gleden da nærmere 80 av våre elever satt seg på bussen mandag morgen. Spente, kanskje litt nervøse, ble kursen satt mot Langedrag, der vi ble møtt av snødekte topper, badende i sol.

Det unike konseptet, der dyr og mennesker lever sammen i naturskjønne omgivelser, byr på opplevelser som trolig går inn under kategorien «du må ha vært der, for å skjønne hvor flott det er». Elevene har blant annet bidratt med dyrestell, fått prøvd seg på hesteryggen og lagt ned kilometer på kilometer i skisporet. Da passer det utmerket å koble av med en aldri så liten revemassasje.

Høydepunktet for mange ble nok likevel torsdagens fjelltur. I et fantastisk vær pakket vi sekken og spente på oss skiene. Som bildene viser ble det en dag vi kommer til å huske lenge.

Vi er utrolig takknemlige for at 7.trinn fikk gå inn i sitt siste halvår ved Vinderen skole, med disse opplevelsene på harddisken. Nå ligger alt til rette for å avslutte barneskoletiden til 10 i stil.

Ridetur
Mating av ulv