Hovedseksjon

Venneforeningen

Foreldrene i hver klasse velger én foreldrerepresentant til styret i Venneforeningen. Venneforeningen møtes med ujevne mellomrom og velger sin egen leder og kasserer.
Dette gjør venneforeningen hvert år:

  • Sender ut giro for frivillig foreldrebetaling, foreslått med minst kr. 300 pr. familie (i 2013)
  • Bestiller og betaler juletre i skolegården.
  • Er til stede og tenner treet sammen med elever og lærere.
  • Bestiller og betaler saft og pepperkaker i forbindelse med julegrantenningen.
  • Arrangerer fest (karneval og disco) for de ulike klassetrinnene på skolen i januar/februar, med underholdning, leker og servering av pølser, kaker og brus.
  • Stiller opp på de ulike aktivitetsdagene etter ønske fra skolen og FAU.
  • Etablerer ny 17. mai komité og bistår 4. trinn, som i samarbeid med Vinderen Barnekor og Vinderen skolekorps har ansvar for arrangementet.
  • Vurderer søknader fra skolen og FAU om støtte til tiltak og aktiviteter som kan øke trivselen for barna på skolen.

Alle er velkomne til å foreslå tiltak eller ting som kan søkes finansiert av Venneforeningen!

Venneforeningen

Venneforeningen leder skoleåret 2023-2024: 

Økonomiansvarlig: Kristin Borge Berger

kristin.borge@gmail.com; 93255705

Styremedlemmer: 

1A
Henriette Bremer Skåli
1B
Line Marie Stein Myklebust
1C
Kristin Skau Åbyholm
2A
Marcus Ek
2B
Andreas Ringen
2C
Carla Padro
3A
Carl Riiber
3B
Marius Borgen
3C
Karianne Bertram
4A
Marte Kaarbø Mathisen
4B Daniel Sachse
4C
Rachel Øverås
5A
Kristin Borge Berger
5B
Kristin Åbyholm
5C
Eiliv Bugge Fougner
6A
Lillian Ellingsen
6B
Stine Charlotte Granmo
7A Ida Croff
7B Kommer senere
7C Anders Ellingsen