Loppemarked 6. og 7. mai

Skilt til loppemarked

Tradisjonen tro arrangerer Vinderen skoles musikkorps loppemarked på skolen neste helg.

Skolegården og samtlige klasserom i hovedbygningen inkludert samlingssalen skal brukes som salgssted. Loppemarkedets mottak vil foregå i skolegården etter skoletid onsdag 3. og torsdag 4. mai.

Allerede tirsdag, etter at skolen og AKS har stengt, vil det bli utplassert mottakscontainere i skolegården mellom 1.-klassebasen og ballbanen. Disse blir fjernet mandag 8. mai.

Det er mange som vandrer rundt i gangene under loppehelgen og tilsvarende risiko for at det som henger igjen kan bli stjålet. Ta derfor alt av klær og sko med hjem fra garderobeplassene i gangene fredag 5. mai. Ta også en titt i alle glemmekassene og bordene i gangen utenfor kontoret. Det som ligger igjen fredag kl. 17.00 vil bli donert til loppemarkedet og solgt.

Se loppemarkedets Facebookside for mer informasjon om markedet.