Loppemarked 26. og 27. mai

Skilt til loppemarked

Samtlige klasserom i hovedbygningen inkludert samlingssalen skal brukes som salgssted. Det samme vil skolegården. Loppemarkedets mottak vil også foregå i skolegården etter skoletid onsdag 23. og torsdag 24. mai. Allerede tirsdag 22. mai, etter at skolen og AKS har stengt, vil det bli utplassert mottakscontainere i skolegården mellom 1. trinnsbygget og ballbanen. Disse blir fjernet mandag 28 mai. Vi anbefaler dere å minne elevene på at containere og bur ikke skal klatres på. Skolegården vil være lite egnet for lek de kveldene det er mottak og utplassering av containere.

Det er mange som vandrer rundt i gangene under loppehelgen og tilsvarende risiko for at det som henger igjen kan bli stjålet. Ta derfor alt av klær og sko med hjem fra garderobeplassene i gangene innen fredag 25. mai.

Glemmekassene er fulle av tøy. Husk å se om det er noe dere mangler! De klærne som ikke er hentet innen fredag 25. mai kl. 16.30 vil bli gitt til loppemarkedet for salg der.

For mer informasjon om loppemarkedet gå inn på loppemarkedets facebbookside:  https://www.facebook.com/events/1608453432570954/?ti=icl